Kiirabi kutsumiseks helista numbrile 112.
Valides numbri 112, saad ühenduse häirekeskuse päästekorraldajaga, kes teeb otsuse kiirabi vajaduse järele ning annab kutse edasi lähimale vabale kiirabibrigaadile.
Väljakutse kiirus sõltub abivajaja tervislikust seisundist.
ABIVAJAJA kohta ütle ta sugu ja vanus (kasvõi umbkaudne) ning kirjelda ta seisundit. Kui olid sündmuskohal juba abivajaduse tekkides, siis räägi ka, mis juhtus.
KUHU kiirabi saata - ütle aadress (linn, tänav, maja, trepikoda, korrus). Et kiirabi ei peaks õige tee leidmisele aega kulutama, selgita, kuidas ja kust maja juurde ja majja pääseb. Lukustatud trepikoja puhul garanteeri kiirabitöötajaile sissepääs.
Väiksemas maakohas asudes kirjelda täpselt teed ja maja, nimeta maja või koha eritunnuseid.
KES helistab - ütle oma nimi, telefon, seotus patsiendiga (näiteks kas ema või lihtsalt möödakäija).
Kuula tähelepanelikult, mida häirekeskuse töötaja räägib, käitu vastavalt. Ära katkesta kõnet enne selleks loa saamist. Hoia enda telefon vaba, et teel olev kiirabi või häirekeskuse töötaja saaks sulle vajadusel tagasi helistada, näiteks kui ei leia maja üles vms.
Naljaviluks 112-le helistamine on kuritegelik tõeliste hädasolijate suhtes. Samal ajal, kui "naljataja" hoiab liini kinni, võib kellegi ellujäämiseks iga minut oluline olla.